Ge mig lite mer tid, pliiiiz!!

Jag funderar lite på vart fan tiden har tagit vägen denna sommaren, har aldrig varit med om en sommar som gått så snabbt! 
Om bara några dagar så är det dags att lämna Sverige, och jag har inte alls fattat att det är så nära än. Min hjärna är kvar någonstans i början av juni. 
Har dessutom jobbat och pluggat ihjäl mig senaste veckorna, vilket bara får tiden att gå ännu fortare! Men ikväll har jag jobbat sista passet och imon måste jag försöka skriva klart min tenta, har såklart sparat det jävligaste till sist, i vanlig ordning. Sen åker jag till Växjö för att spendera sista dagen med Tobias innan jag tar tåget till Gbg på fredag och flyger svintidigt lördag morgon. 

Det har varit så sjukt mycket mer att fixa med och planera inför resan än vad jag först trodde, men så är det ju nästan alltid. Hoppas jag har gjort det jag ska nu, skulle inte förvåna mig dock om jag glömt något väldigt uppenbart, som att fixa pass eller liknande (lovar, har inte glömt detta!!). 

Såhär har det sett ut de senaste veckorna när jag har försökt plugga, och en av anledningarna till varför det har tagit sån jävla tid!

Kattskrället Liam.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mux

RSS 2.0