Hoppsan Kerstin!

Här var det inte mycket aktivitet! Som jag trodde så skulle bloggen bli ganska så bortglömd. Har dock uppdaterat på andra forum desto flitigare. Har en grupp på Facebook där emmi och jag har skrivit lite "dagbok" och lagt upp bilder så att våra nära och kära kan hålla ett öga på oss. Har en känsla av att det är ungefär samma fölk som läser här som är med i gruppen. 

Nu har iaf en vecka+ gått och emmi och jag har redan delat på oss. Hon är kvar några dagar i Bangkok och jag har flugit vidare till Vietnam och befinner mig just nu i Hanoi. Vi har haft det så galet bra denna veckan och hunnit med så mycket. Är sjukt glad att emmi bestämde sig för att följa med, hade inte blivit lika bra annars!  

Ska väl försöka summera veckan som gått, börjar med Bangkok. 
Flyg och allt dit gick bra, fast vi höll på att avlida av trötthet när vi kom fram. Vi bodde på ett supertrevligt hostel med massa trevliga människor, back home backpackers heter det och rekommenderar det verkligen!  
För det mesta hängde vi på Khao san road och turistade oss, shoppade massa för väldigt lite pengar. En dag ägnade vi åt tempel och sånt där man kan glo på en hel dag. Vi hade tänkt åka till floating market och köpcenter med men det hanns inte med, vi skulle ju hinna med hua hin och kanchanaburi också. 

Lite gött och blandat av de miljoner bilder vi tagit!

























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mux

RSS 2.0