Då var det dags

Att börja plugga igen. Det var ingen lång pluggpaus, och att jobba och plugga samtidigt blir väl lite halvkul, men det är åtminstone väldigt intressant!
Beställde och fick hem min kurslitteratur för ett tag sedan, en av alla grejerna som måste fixas och donas med innan avfärd. De senaste dagarna har jag även ordnat med visum till Vietnam, e-visa som gick att fixa över internet på typ fem min, smidigt och bra! Har bokat flyg från Bangkok till Hanoi, flyger några dagar innan plugget börjar så att jag hinner chilla lite i Vietnam med. Bokat hotell i Bangkok för åtminstone första natten, vill inte ha en upprepning av Delhi 2011! 
Har i stort sett fixat allt som ska fixas innan jag flyger iväg, bara hemtentan som ska skrivas nu och det är väl det jävligaste! Hejja!! 

Bokarna!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mux

RSS 2.0