Smått och gott

Från skolan och det hårda livet här i hoi an...orkar inte skriva så mycket mer...


Vietnamesisk tårta, så söt att jag nästan fick diabetes bara av att sniffa på den


Föreläsning 


Leka akrobater på stranden

Cykla i hoi an 

Frukoststället, där vi får buffé varje dag!!
(Ska inte ställa mig på vågen när jag kommer hem!)

 
Såhär kan det se ut, och så massa frukt och vietnamesiskt kaffe med



Och så utsikten. Jag och min roomie Elise är alltid först på plats på frukosten och sitter oftast själva och käkar tills resten av sömntutorna kommer en halvtimme efter


Skolans café 



Rökrutan

På onsdagar är det quiznight på en bar här, förra veckan kom mitt lag delad första plats, heja! (Dock förlorade vi på utslagningsfrågan, men det gills inte egentligen!!)


Där fanns det en katt som jag tog med hem

Några av mina tokiga klassisar


Hela klassen på ett lokalt kaffehak

Söta Andrea 


Ibland behöver man lyxa till det. Helst varje dag...

Det vietnamesiska livet har tagit hårt på ingvill


Hela klassen på matlagningskurs. Fina...
 
Lärde mig rulla den godaste vårrullen



 
Men detta är de godaste vårrullarna jag ätit, inte gjorda av mig dock, men ska minsan lära mig att göra likadana så att jag kan leva på dem resten av livet!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mux

RSS 2.0